I. ВЪРХОВНИЯТ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ОБЯВЯВА конкурс за 1 щатна бройка „Ръководител учебен център – с. Лозенец“ и 1 щатна бройка „Ръководител учебен център – с. Бели Искър“ в администрацията на Върховния административен съд.
II. Съгласно чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ за съдебен служител може да бъде назначено лице, което:
1. е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
2. е навършило пълнолетие;
3. не е поставено под запрещение;
4. не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
III. Съгласно чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ не може да бъде назначено за съдебен служител лице, което:
1. би се оказало в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
2. е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
3. е съветник в общински съвет;
4. заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
5. работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище;
6. е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия.
IV. Съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата и утвърдената длъжностна характеристика, изискванията за заемане на длъжността „Ръководител учебен център – с. Лозенец“ и „Ръководител учебен център – с. Бели Искър“ са – висше образование, с образователно-квалификационна степен „бакалавър“ и не по-малко от 2 години професионален опит.
V. Съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
„Ръководител учебен център – с. Лозенец“ е на пряко подчинение на директора на дирекция „Финанси и управление на съдебното имущество“, като:
1. организира работата на персонала за обслужване на посетителите в учебния център;
2. планира и разпределя функциите, задълженията и отговорностите на персонала;
3. утвърждава графиците за работа и почивка, включително сумирано изчисляване на работното време;
4. следи и контролира спазването на работното време и изпълнението на трудовите задължения;
5. контролира организацията по изготвяне на кухненска продукция във ведомствения стол и работата на бюфетите в базата;
6. контролира дейността по снабдяването на склада за хранителни продукти с оглед недопускане на презапасяване или залежаване на храни, както и на негодни или развалени храни;
7. контролира качеството на храната и упражнява контрол върху грамажа на ястията;
8. контролира снабдяването на учебния център с консумативи и материали;
9. инструкциите на стопанския инвентар, обзавеждането, оборудването, работното облекло и краткотрайните материални активи с дълготрайна употреба;
10. организира законосъобразното и целесъобразно използване на служебния микробус. Следи за съблюдаване на графика за ГТП;
11. отговаря за консервиране и за поддържането на обекта в неактивния сезон;
12. контролира и организира подготовката на учебния център за активния сезон, като организира профилактиката на всички системи и обзавеждането на учебния център;
13. организира работата по спазване на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, пожарната и аварийната безопасност, както и екологичните изисквания;
14. организира встъпителните и периодичните инструктажи по безопасност на труда, пожарна и аварийна безопасност;
15. контролира спазването на изискванията за безопасност на труда, противопожарната охрана и аварийна безопасност;
16. отговаря и контролира изпълнението на задължителните изисквания за здравно-хигиенното състояние на персонала и отразяването му в медицинските книжки;
17. изпълнява и други задачи във връзка с организацията на дейността на учебния център.
„Ръководител учебен център – с. Бели Искър“ е на пряко подчинение на директора на дирекция „Финанси и управление на съдебното имущество“, като:
1. контролира работата на персонала за обслужване на посетителите в учебния център;
2. планира и разпределя функциите, задълженията и отговорностите на персонала;
3. следи и контролира спазването на работното време и изпълнението на трудовите задължения;
4. следи за коректност в работата и в отношенията с гостите на учебния център;
5. организира снабдяването на учебния център с консумативи и материали;
6. контролира стопанисването и използването по предназначение и съобразно инструкциите на стопанския инвентар, обзавеждането, оборудването, и краткотрайните материални активи с дълготрайна употреба;
7. организира и контролира поддържането на обекта;
8. организира и контролира профилактиката на всички системи и обзавеждането на учебния център;
9. контролира работата по спазване на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, пожарната и аварийната безопасност, както и екологичните изисквания;
10. организира встъпителните и периодичните инструктажи по безопасност на труда, пожарна и аварийна безопасност;
11. отговаря и контролира изпълнението на задължителните изисквания за здравно- хигиенното състояние на персонала и отразяването му в медицинските книжки;
12. предлага работници и служители от учебния център за назначаване, освобождаване и налагане на наказания;
13. предлага извършването на подобрения в учебния център от организационно и материално-техническо естество;
14. изпълнява и други задачи във връзка с организацията на дейността на учебния център.
VI. Съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата минималният размер на основно месечно възнаграждение за длъжността „Ръководител учебен център“ е 2461 лв.
VII. Конкурсът ще се проведе по документи и събеседване.
VIII. Кандидатите следва да подадат писмена молба в свободна форма за участие в конкурс във Върховния административен съд, гр. София, бул. "Ал. Стамболийски" № 18, партер, стая 1а – Регистратура, срещу входящ номер, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа, или чрез лицензиран пощенски оператор на посочения адрес. Телефони за информация: 02/9817556; 02/9404331 и 02/9404224.Краен срок за приемане на конкурсните документи – един месец, считано от датата на публикацията на обявата в централен ежедневник. В този срок желаещите могат да се запознаят с длъжностната характеристика за длъжността, за която кандидатстват.
IX. Към молбата за участие в конкурса се прилагат следните документи:
1. мотивационно писмо;
2. подробна професионална автобиография;
3. диплома за завършено образование – копие, заверено от кандидата;
4. копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит, заверени от кандидата;
5. декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ (в свободна форма);
6. декларация по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ (в свободна форма);
7. дипломи, удостоверения за придобита допълнителна квалификация, заверени от кандидата (представят се по желание на кандидата);
8. препоръки от предишни работодатели и др. (представят се по желание на кандидата);
9. пълномощно за подаване на документи (ако това не се прави лично от кандидата).
X. След изтичане на срока за приемане на документи за участие в конкурса, назначена със заповед комисия провежда заседание за допускане на кандидатите. Членовете на комисията разглеждат всяко постъпило заявление с приложенията към него и преценяват дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на всички изисквания от тази заповед. Решението на комисията се оформя в протокол, като съобразно него се изготвят:
1. списък на допуснатите кандидати, който включва: датата, началния час и мястото на провеждане на конкурса. Началото на конкурса не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъците;
2. списък на недопуснатите кандидати;
3. списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати се публикуват на интернет страницата на съда и на таблото за съобщения на съда не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса.
XI. С одобрените от комисията по провеждане на конкурса кандидати се провежда събеседване. Членовете на комисията оценяват професионалната подготовка и качествата, необходими за заемането на длъжността.
XII. За работата си комисията по провеждане на конкурса съставя протокол и го представя на председателя на съда в 7-дневен срок от приключване на конкурса, заедно с документите на класираните кандидати. Протоколът се обявява и на интернет страницата на ВАС.
XIII. Трудовото правоотношение възниква с лицето, класирано на първо място в конкурса.
Обявата е публикувана във вестник 24 часа, брой 180 от 01.08.2022 г.
|