Върховният административен съд обявява конкурс за 1 щатна бройка началник кабинет на председателя. Началникът кабинет на председателя организира и координира изпълнението на работната програма на председателя на съда и е на негово пряко подчинение. Изискванията за заемане на длъжността са – висше образование с образователно-квалификационна степен магистър по специалността право, с не по-малко от 8 години трудов стаж по специалността, владеене писмено и говоримо на английски език, минимален размер на основно месечно възнаграждение – 1640 лв. Конкурсът ще се проведе по документи и събеседване.
Кандидатите следва да подадат писмена молба в свободна форма за участие в конкурс във Върховния административен съд, гр. София, бул. "Ал. Стамболийски" № 18, ет. IV, стая 78 - "Човешки ресурси", срещу входящ номер, всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа, телефони за информация: 02 9817556; 02 9404224 и 02 9404331. Краен срок за приемане на конкурсните документи - един месец, считано от датата на публикацията на обявата в централен ежедневник. В този срок желаещите могат да се запознаят с длъжностната характеристика.
Към молбата за участие в конкурса се прилагат следните документи:
мотивационно писмо;
подробна професионална автобиография;
диплома за завършено образование - копие, заверено от кандидата;
удостоверение за придобита юридическа правоспособност - копие, заверено от кандидата;
копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит, заверени от кандидата;
удостоверение за владеене на английски език;
декларация, удостоверяваща, че лицето не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията не е поставено под запрещение и не е лишено от правото да заема определена длъжност /свободна форма/;
- дипломи, удостоверения за придобита допълнителна квалификация, заверени от кандидата;
препоръки от предишни работодатели и др. /представят се по желание на кандидата/;
пълномощно за подаване на документи /ако това не се прави лично от кандидата/.
След изтичане на срока за приемане на документи за участие в конкурса, назначена със заповед комисия провежда заседание за допускане на кандидатите. Членовете на комисията разглеждат всяко постъпило заявление с приложенията към него и преценяват дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на всички изисквания от тази заповед. Решението на комисията се оформя в протокол, като съобразно него се изготвят:
списък на допуснатите кандидати, който включва: датата, началния час и мястото на провеждане на конкурса. Началото на конкурса не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъците;
списък на недопуснатите кандидати;
Списъците по т. 4 се публикуват на интернет страницата на съда не по- късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса.
С одобрените от комисията по провеждане на конкурса кандидати се провежда събеседване. Членовете на комисията оценяват професионалната подготовка и другите качества, необходими за заемането на длъжността.
За работата си комисията по провеждане на конкурса съставя протокол и го представя на председателя на съда в 7-дневен срок от приключване на конкурса, заедно с документите на класираните кандидати. Протоколът се обявява и на интернет страницата на ВАС.
Трудовото правоотношение възниква с лицето, класирано на първо място в конкурса.
Настоящата заповед да се постави на съответното място за обявления във Върховния административен съд, Да се публикува в един централен ежедневник, както и на интернет страницата на съда.
Публикувана - Вестник "Монитор", брой 6442 от 5 май 2018 г.
|