Обучения по Договор „Организиране и провеждане на обучения за ВАС по проект „Компетентно и прозрачно управление на административните съдилища в България”, реализиран по проект № С10-24-1/24.01.2012 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”
Проведени обучения:
Обучение за Управление на качеството, свързано със стратегическото развитие на организацията
Представяне на анализ на идентифицирани добри чуждестранни практики в областта на: Управление на работните процеси; Съкращаване на административните срокове; Стандартизиране на предоставените услуги; Мерки за подобряване на процедурите; Ефективност на документооборота; Разработване и прилагане на ефективни процедури.
- 27-28 септември 2012 г.
Обучения за работа с медиите за представители на ВАС и административните съдилища
Какво представляват медиите, какво искат, как и защо да работим с тях. Основни умения за комуникация с медиите. Как да влезем в новините и каква е подходящата подготовка. Начини за достъп до медиите. Основни правила за определяне на новинарската стойност на едно събитие. Тактики за привличане на медиите. Комуникиране на непопулярни актове. Ефективна комуникация с медиите. Подходящи стратегии. Комуникиране на кризисни и негативни събития. Планиране на кризисния PR. Основни правила за успешното поведение. Публично поведение – невербални аспекти. Тактики за „измъкване“ от неудобни въпроси. Работа с медиите, отразяващи съдебния ресор.
- 04 –05 октомври 2012 г.
Обучение по Проблеми при управлението на човешките ресурси в съдебната система за административни ръководители
Теория и практика при управление на човешките ресурси. Групова динамика и управление на организационната промяна. Изграждане, управление и вдъхновяване на трудови екипи. Умения за коучинг и фасилитиране. Ефективна комуникация и мотивация в екип. Стилове на комуникация. Развитие на екипи. Справяне с кризисни ситуации. Проблеми и предизвикателства при управление на човешките ресурси в съдебната система.
- 8 октомври 2012 г.
Предстоящи обучения
Обучение за Управление на качеството, свързано с финансово управление и контрол
Принципи на доброто финансово управление. Европейско национално законодателство и указания на МФ. Принципи за управление на договори за БФП. Документи при управление на договори за БФП. Контрол и контролни функции. Установени грешки при финансово управление и контрол. Констатации и препоръки от одитни доклади. Спазване на изискванията към системите за финансово управление и контрол в публичните организации.
- 11 – 12 октомври 2012 г.
Обучение за Управление на качеството, свързано със стратегическото развитие на организацията
Представяне на анализ на идентифицирани добри чуждестранни практики в областта на: Управление на работните процеси; Съкращаване на административните срокове; Стандартизиране на предоставените услуги; Мерки за подобряване на процедурите; Ефективност на документооборота; Разработване и прилагане на ефективни процедури.
- 15 – 16 октомври 2012 г.
Обучение за Управление на качеството, свързано с измененията в Закона за обществените поръчки в сила от 01.07.2012 г.
Представяне на основните промени в ЗОП. Новите прагове – процедурите по ЗОП и опростени правила, публични покани. Предварителен контрол от АОП върху процедури за възлагане на обществени поръчки, финансирани със средства от европейските фондове. Контрол от страна на възложителя. Процедури по обжалване. Приложима практика на КЗК при обжалване на обществени поръчки с конкретен бенефициент – централна администрация. Ролята на ВАС при обжалване. Промени при възлагането на обществените поръчки. Нови процедурни правила. Административно-наказателни разпоредби. Предложения за подобряване на вътрешните правила за провеждане и отчитане на обществени поръчки по проекти. Нередности при обществени поръчки.
- 17 – 18 октомври 2012 г.
Обучение за Управление на качеството за публични организации
Представяне на анализ на идентифицирани добри чуждестранни практики в областта на: Управление на работните процеси; Съкращаване на административните срокове; Стандартизиране на предоставените услуги; Мерки за подобряване на процедурите; Ефективност на документооборота; Разработване и прилагане на ефективни процедури.
- 25-26 октомври 2012 г.
Обучения по Стратегическо планиране за административни ръководители
Лидерската роля на мениджърите. Упълномощаване и въвличане на последователи. Поставяне на цели и предизвикателства. Основи на стратегическото планиране. Изграждане на ефективен капацитет за стратегическо мислене. Основни принципи и етапи в разработването на стратегии. Придобиване на ясна представа за непосредствената връзка между стратегическите цели и формирането на политики. Активно слушане. Познавателно питане. Обратна връзка: 10-те типични грешки при даване на оценка и начини за тяхното избягване. Рефлексия на собственото поведение на даване на оценка: себепреценка и преценката на другите за мен. Усвояване на конкретни управленски техники и умения с цел повишаване на ефективноста на мениджъра. Повишаване ефективността на работата чрез използване на техниките на стратегическото планиране.
- 29 – 30 октомври 2012 г.
31 октомври –1 ноември 2012 г.
1) Обучения за Управление на качеството за съдебните служители
3.1) Обучение за Управление на качеството за публични организации
Какво е качество в публичния сектор? Какви са основните характеристики? Тотално управление на качеството (Total Quality Management) – стратегия и планиране. CAF моделът в практиката. Организационно подобрение чрез CAF. Стъпки за подобрение на организацията. Определяне на заинтересованите страни. Стратегически цели и тяхната осъществимост на базата на идентифицираните заинтересовани страни. Как стратегическите цели да станат оперативни? Как да превърнем целите в резултати. Осъществяване на реалистични организационни промени за постигaне na целевите резултати. Адаптиране на организацията към висококачествена публична институция. Как да се подсигури необходимата подкрепа за изпълнение за стратегията за качеството. Какво да правим и какво да не правим.
- 12 – 13 ноември 2012 г.
Обучения за работа с медиите за представители на ВАС и административните съдилища
Какво представляват медиите, какво искат, как и защо да работим с тях. Основни умения за комуникация с медиите. Как да влезем в новините и каква е подходящата подготовка. Начини за достъп до медиите. Основни правила за определяне на новинарската стойност на едно събитие. Тактики за привличане на медиите. Комуникиране на непопулярни актове. Ефективна комуникация с медиите. Подходящи стратегии. Комуникиране на кризисни и негативни събития. Планиране на кризисния PR. Основни правила за успешното поведение. Публично поведение – невербални аспекти. Тактики за „измъкване“ от неудобни въпроси. Работа с медиите, отразяващи съдебния ресор.
- 14 – 15 ноември 2012 г.
|