Съобщение 15.02.2018 г. - 15:30ч.
На 20.02.2018 г., в 16:30 ч., в Съдебната сграда на Върховния административен съд (ВАС), в гр.София, бул."Александър Стамболийски № 18, съдебна зала № 3, етаж 3, комисията, назначена със Заповед № 2479/ 29.12.2017 г. на Главния секретар на ВАС, за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Oсигуряване на логистиката при провеждане на обучения на територията на страната“ по проект BG05SFOP001-3.002 „Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието“ от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд с възложител Главния секретар на Върховният административен съд, съгласно Заповед № 1505/27.09.2017 г. на председателя на ВАС, ще обяви резултатите от оценяването на офертите по другите показатели и ще отвори и оповести ценовите предложения на участниците, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯ:
МАРИНИКА ЧЕРНЕВА – ПРЕДСЕДАТЕЛ НА IV ОТДЕЛЕНИЕ НА ВЪРХОВНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД
Съобщение 11.12.2017 г. - 15:50ч. ДО ЗАИНТЕРЕСОВАНИТЕ ЛИЦА
Съгласно публикувано на сайта на ИА “Главна инспекция по труда” от 01.12.2017 г. съобщение е посочено, че 27 декември 2017 г. е неприсъствен ден. Във тази връзка и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за обществените поръчки и предвид обстоятелството, че срокът за получаване на оферти по обществена поръчка открита с Решение № 2064 от 14.11.2017 г. на гл. Секретар на Върховният административен съд с предмет „Осигуряване на логистиката при провеждане на обучения на територията на страната“ публикувана в Регистъра на обществените поръчки под уникален № 00048-2017-0003 и Официален вестник на Европейския съюз № 2017/S 221-459300, изтича на 27.12.2017 г., уведомяваме заинтересованите лица, че оферти по посочената процедура ще бъдат приемани до 17:00 часа на 28.12.2017 г.
Гореизложеното налага промяна и на датата за отваряне на заявленията за участие в процедурата. На основание чл. 53 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, уведомяваме заинтересованите лица , че заявленията ще бъдат отворени на 29.12.2017 г. в 14.00 часа в Съдебната сграда на ВАС, в гр.София, бул."Александър Стамболийски № 18, съдебна зала № 3, етаж 3.
Александър Николов
Главен секретар на
Върховен административен съд
тел.: 02/9404 399
моб.: 0882 555 700
е-поща:a.nikolov@sac.justice.bg
и-нет: www.sac.justice.bg
Съобщение 17.11.2017 г. - 14:30ч.
Върховният административен съд открива открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:
"ОСИГУРЯВАНЕ НА ЛОГИСТИКАТА ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТРАНАТА“.
Осигуряване на логистика при провеждане на обучения на територията на страната за обезпечаване на изпълнение на Дейност 1: "Иновативен модел специализирано присъствено обучение в областта на административното правораздаване" по проекта по процедура BG05SFOP001-3.002 „Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието“ от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
1. Решение - Решение_ID 814974.pdf
2. Обявление - Обявление_ID 814979.pdf
3. Документация -Документация.pdf
и Образци на документи -Образци на документи.docx
4. ПротоколProtokol_№1_3.pdf
5. Протоколи
Приложение1:пр_1.pdfПриложение2:пр_2.pdfПриложение3:пр_3.pdf
6. Доклад и Решение
7. Договор за ОП Dogovor.pdf
8. Обявление Obyavlenie.pdf
Хипервръзка към обявата в АОП
9. Обявление за изменениеObyav.PDF
10. Обявление за приключен договор-Scan 3.PDF
Съобщение 19.09.2017 г.
Върховният административен съд открива процедура публично сътезание за възлагане на обществена поръчка с предмет
"Доставка на нетна активна електрическа енергия на ниско напрежение от изпълнител,координатор на балансираща група за сгради, стопансвани от
Върховния административен съд - Съдебна сграда гр. София, УБ "Лозенец", община Царево и УБ "Бели Искър", община Самоков.
1. Решение за откриване на процедурата. - Reshenie.pdf
2.Обявление за поръчка. - Обявление за общ.пор. електроен.pdf
3. Документация за участие - Документация.docx
4. Стандартен образец за единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - ESPD-BG1.doc
5. Протокол №1Протоко1електро.pdf
6. Протокол №2Протокол2електро.pdf
7. СъобщениеСъобщ_ел_ен.pdf
8. Протокол № 3 ПРОТОКОЛ 3.pdf
9. Протокол № 4 Протокол 4.pdf
10. Доклад Доклад ел. енергия.pdf
11. Решение за избор на изпълнител Решение 220.pdf
12. Обявление за възложена обществена поръчкаОбявление ел.ен..pdf
13. Договор за възлагане на общ. поръчка Договор 16.pdf
Хипервръзка към обявата в АОП
Съобщение 25.08.2017 г. - 14.30 ч.
Върховният адмнистративен съд обявява събиране на оферти по реда на чл. 20,ал.3 от ЗОП за " Изработване на акцидентни материали за нуждите на Върховния административен съд”.
Хипервръзка към обявата в АОП
Съобщение 14.03.2018 г-13:30 ч. Съобщение прекратяване.pdf
1. Обява за обществена поръчка на стойност 20,ал.3 от ЗОП - Обявление за общ.пор. акц.мат.pdf
2. Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл.20,ал.3 от ЗОП - Инфо за общ.пор.акц.мат..pdf
3. Документация за участие - акц.mat.2017.docx
4. Информация за удължаване на срока за представяне на оферти - Informacia.pdf
5. Протокол №1Протокол акц .2017_2.pdf
Съобщение 25.08.2017 г-13.00 ч.
Върховният адмнистративен съд обявява събиране на оферти по реда на чл. 20,ал.3 от ЗОП за
"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Върховния административен съд “, по три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 –„ Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности “
Обособена позиция № 2 – „Доставка на копирна хартия“;
Обособена позиция № 3- „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП“.
Документи:
1. Обява за обществена поръчка настойност 20,ал.3 от ЗОП - Обявление за общ.пор. канц.мат.pdf
2. Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл.20,ал.3 от ЗОП - Инфо за общ.пор. ID 906___.pdf
3.Технически спецификации и друга информация към обява - kan.mat.-ок.docx
4. Допълнителна информация за образци - Приложение № 4 и Прилoжение № 4.1.
За улеснение на всички желаещи, представяме таблиците от Техническата спецификация и в текстов варинат:
Таблица за обособена позиция № 1 - Табл. поз.1.docx
Таблица за обособена позиция № 2 - Табл. поз.2.docx
Таблица за обособена позиция № 3- Табл. поз.3.docx
5.Допълнителна информация относно подаване на оферти: Разяснение - к.docx
6.Допълнителна информация относно валидността на офертите:Срокът на валидност на офертите.docx
7. Протокол №1Кан.мат. протокол 2017.pdf
8. Протокол №2ПРОТКОЛ № 2 кан.мат.2017.pdf
9. Договор №52Договор 52.pdf
10. Договор №53Договор 53.pdf
11. Договор №54Dogovor 54.PDF
Хипервръзка към обявата в АОП
Съобщение от 22.08.2017 г. 16:30ч.
Върховният административен съд обявява процедура публично състезание за възлагане на обществена поръчка с предмет :
„Доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на Върховния административен съд и гаранционна поддръжка“ по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 “Доставка на компютри за нуждите на ВАС“;
Обособена позиция № 2 „Доставка на принтери, скенери и многофункционално устройство за нуждите на ВАС“;
Обособена позиция № 3 „Доставка на дискова система за бекъп и архивиране на данни с дедупликация за нуждите на ВАС“
Хипервръзка към АОП - преписка 00048-2017-0001
Документи:
1. Решение - ID 801890 Решение за общ.пор. ID 801890.pdf
2. Обявление- ID 801889 Обявление за общ.пор. ID 801889.pdf
3. Документация ПРБ- к..docx
4. Допълнителна информация към Обособена позиция № 3.
Максималната стойност на доставката на дисковата система за бекъп и архивиране на данни с дедупликация за нуждите на ВАС е
50 500 /петдесет хиляди и петстотин/ лева без ДДС.
6. Протокол №1 ПРОТОКОЛ.pdf
7. Съобщение за отваряне на офертите СЪОБЩЕНИЕ.pdf
8. Протокол №2 Протокол 2 компютри 2017.pdf
9. Доклад Доклад компютри.pdf
10. Решение № 1866/09.10.2017 Решение 1866.pdf
11. Обявление за възложена обществена поръчка Обявление_комп..pdf
12. Договор № 48 от 09.11.2017г.Договор 48.pdf
13. Договор № 49 от 09.11.2017г.Договор 49.pdf
14. Договор № 50 от 09.11.2017г.Договор 50.pdf
15. Обявление за приключване на Договор № 50 от 09.11.2017гОбявление_комп_50..pdf
16. Обявление за приключване на Договор № 49 от 09.11.2017гОбявление_pr&scan_49..pdf
17. Обявление за приключване на Договор № 48 от 09.11.2017гОбявление_komp_48..pdf
Съобщение от 05.05.2017г. - 09:30ч.
На основание чл. 188, ал.2 от Закона за обществените поръчки, се удължава срока за получаване на оферти по Обява № 324/26.04.2017г. за обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от Закона за обществените поръчки с предмет "Доставка на защитна стена вкомбинация с устройство за защита на електронните пощи на ВАС".
Получените оферти ще бъдат отворени публично на 12.05.2017 г. от 14:00 часа в сградата на Върховния административен съд, съдебна зала № 3, трети етаж.
Съобщение от 26.04.2017г. - 15:30ч.
Върховният административен съд обявява обществена поръчка на стойност по чл.20 ал. 3 от ЗОП с предмет "Доставка на защитна стена в комбинация с устройство за защита на електронните пощи на ВАС"
Описание на предмета на поръчката: Поръчката има за цел да осигури защитна стена в комбинация с устройство за защита на електронните пощи на ВАС. Дейностите по доставката включват: доставка и монтаж на мрежово оборудване: 2 бр. защитни стени с интегрирана антивирусна защита и 2 бр. устройства за защита на електронните пощенски кутии на ВАС; инсталация и конфигурация на предложеното и доставено оборудване, както и миграция на сегашната функционална конфигурация; осигурено право /лиценз/ за обновяване на базите данни, които се използват от защитните стени за антивирусна защита в рамките на минимум 1 година; осигурено право /лиценз/ за обновяване на всички софтуерни компоненти на устройства за защита на електронните пощенски кутии за минимум 1 година; гаранционна поддръжка на инсталираното оборудване.
Хипервръзка към АОП - преписка 9063720
Документи:
1. Обява No 324/26.04/2017 за обществена поръчка на стойност по чл.20 ал. 3 от ЗОП.
Obyva.pdf
2. Информация No 325 за публикувана в ПРОФИЛА НА КУПУВАЧА обява за обществена поръчка на стойност по чл.20 ал. 3 от ЗОП.
Informacia.pdf
3. Технически спецификации и друга информация към обява.
Informacia_za_obiava-6.doc
4. Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Informacia_za_obiava.doc.pdf
5. ПротоколПротокол защитна стена_2.pdf
6. Договор Dogovor.pdf
|