• RSS Icon
  • 17.6.2025 10:27
  • Контакти
  • Начало
  • Новини
  • За ВАС
  • Съдебна практика
  • Полезно
  • Справки
  • Издания
  • Публични покани
  • Процедури
  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011
  • Предварителни обявления
  • Обяви
  • Становища на АОП по запитвания, отправени от възложителя
ПРОФИЛ НА КУПУВАЧАПРОЦЕДУРИ

Съобщение 15.02.2018 г. - 15:30ч.

На 20.02.2018 г., в 16:30 ч., в Съдебната сграда на Върховния административен съд (ВАС), в гр.София, бул."Александър Стамболийски № 18, съдебна зала № 3, етаж 3, комисията, назначена със Заповед № 2479/ 29.12.2017 г. на Главния секретар на ВАС, за разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците в открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Oсигуряване на логистиката при провеждане на обучения на територията на страната“ по проект BG05SFOP001-3.002 „Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието“ от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд с възложител Главния секретар на Върховният административен съд, съгласно Заповед № 1505/27.09.2017 г. на председателя на ВАС, ще обяви резултатите от оценяването на офертите по другите показатели и ще отвори и оповести ценовите предложения на участниците, които отговарят на предварително обявените условия на Възложителя.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯ:

МАРИНИКА ЧЕРНЕВА – ПРЕДСЕДАТЕЛ НА IV ОТДЕЛЕНИЕ НА ВЪРХОВНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД

Съобщение 11.12.2017 г. - 15:50ч. ДО ЗАИНТЕРЕСОВАНИТЕ ЛИЦА
 
Съгласно публикувано на сайта на ИА “Главна инспекция по труда” от 01.12.2017 г. съобщение е посочено, че 27 декември 2017 г. е неприсъствен ден. Във тази връзка и на основание чл. 28, ал. 2 от Закона за обществените поръчки и предвид обстоятелството, че срокът за получаване на оферти по обществена поръчка открита с Решение № 2064 от 14.11.2017 г. на гл. Секретар на Върховният административен съд с предмет „Осигуряване на логистиката при провеждане на обучения на територията на страната“ публикувана в Регистъра на обществените поръчки под уникален № 00048-2017-0003 и Официален вестник на Европейския съюз № 2017/S 221-459300, изтича на 27.12.2017 г., уведомяваме заинтересованите лица, че оферти по посочената процедура ще бъдат приемани до 17:00 часа на 28.12.2017 г.
 
Гореизложеното налага промяна и на датата за отваряне на заявленията за участие в процедурата. На основание чл. 53 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки, уведомяваме заинтересованите лица , че заявленията ще бъдат отворени на 29.12.2017 г. в 14.00 часа в Съдебната сграда на ВАС, в гр.София, бул."Александър Стамболийски № 18, съдебна зала № 3, етаж 3.
 
Александър Николов
Главен секретар на
Върховен административен съд

тел.: 02/9404 399
моб.: 0882 555 700
е-поща:[email protected]
и-нет: www.sac.justice.bg


Съобщение 17.11.2017 г. - 14:30ч.

Върховният административен съд открива открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет:
"ОСИГУРЯВАНЕ НА ЛОГИСТИКАТА ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА ОБУЧЕНИЯ НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТРАНАТА“.
Осигуряване на логистика при провеждане на обучения на територията на страната за обезпечаване на изпълнение на Дейност 1: "Иновативен модел специализирано присъствено обучение в областта на административното правораздаване" по проекта по процедура BG05SFOP001-3.002 „Повишаване на компетентността на магистратите и съдебните служители чрез ефективно обучение в Националния институт на правосъдието“ от Оперативна програма „Добро управление“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
1. Решение - Решение_ID 814974.pdfРешение_ID 814974.pdf
2. Обявление - Обявление_ID 814979.pdfОбявление_ID 814979.pdf
3. Документация -Документация.pdfДокументация.pdf
и Образци на документи -Образци на документи.docxОбразци на документи.docx
4. ПротоколProtokol_№1_3.pdfProtokol_№1_3.pdf
5. ПротоколиПротокол2.PDFПротокол3.PDF
Приложение1:
пр_1.pdfпр_1.pdfПриложение2:пр_2.pdfпр_2.pdfПриложение3:пр_3.pdfпр_3.pdf

Протокол4.PDFПротокол5.PDF
6. Доклад и РешениеДоклад.PDFРешение.PDF
7. Договор за ОП Dogovor.pdfDogovor.pdf
8. Обявление Obyavlenie.pdfObyavlenie.pdf


Хипервръзка към обявата в АОП
9. Обявление за изменениеObyav.PDFObyav.PDF
10. Обявление за приключен договор-Scan 3.PDFScan 3.PDF


Съобщение 19.09.2017 г.

Върховният административен съд открива процедура публично сътезание за възлагане на обществена поръчка с предмет
"Доставка на нетна активна електрическа енергия на ниско напрежение от изпълнител,координатор на балансираща група за сгради, стопансвани от
Върховния административен съд - Съдебна сграда гр. София, УБ "Лозенец", община Царево и УБ "Бели Искър", община Самоков.


1. Решение за откриване на процедурата. - Reshenie.pdfReshenie.pdf
2.Обявление за поръчка. - Обявление за общ.пор. електроен.pdfОбявление за общ.пор. електроен.pdf
3. Документация за участие - Документация.docxДокументация.docx
4. Стандартен образец за единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - ESPD-BG1.docESPD-BG1.doc
5. Протокол №1Протоко1електро.pdfПротоко1електро.pdf
6. Протокол №2Протокол2електро.pdfПротокол2електро.pdf
7. СъобщениеСъобщ_ел_ен.pdfСъобщ_ел_ен.pdf

8. Протокол № 3 ПРОТОКОЛ  3.pdfПРОТОКОЛ 3.pdf

9. Протокол № 4 Протокол 4.pdfПротокол 4.pdf

10. Доклад Доклад ел. енергия.pdfДоклад ел. енергия.pdf


11. Решение за избор на изпълнител Решение 220.pdfРешение 220.pdf
12. Обявление за възложена обществена поръчкаОбявление ел.ен..pdfОбявление ел.ен..pdf
13. Договор за възлагане на общ. поръчка Договор 16.pdfДоговор 16.pdf

Хипервръзка към обявата в АОП

Съобщение 25.08.2017 г. - 14.30 ч.


Върховният адмнистративен съд обявява събиране на оферти по реда на чл. 20,ал.3 от ЗОП за " Изработване на акцидентни материали за нуждите на Върховния административен съд”.
Хипервръзка към обявата в АОП
Съобщение 14.03.2018 г-13:30 ч. Съобщение прекратяване.pdf

1. Обява за обществена поръчка на стойност 20,ал.3 от ЗОП - Обявление за общ.пор. акц.мат.pdfОбявление за общ.пор. акц.мат.pdf
2. Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл.20,ал.3 от ЗОП - Инфо за общ.пор.акц.мат..pdfИнфо за общ.пор.акц.мат..pdf
3. Документация за участие - акц.mat.2017.docxакц.mat.2017.docx
4. Информация за удължаване на срока за представяне на оферти - Informacia.pdfInformacia.pdf
5. Протокол №1Протокол акц .2017_2.pdfПротокол акц .2017_2.pdf




Съобщение 25.08.2017 г-13.00 ч.

Върховният адмнистративен съд обявява събиране на оферти по реда на чл. 20,ал.3 от ЗОП за
"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Върховния административен съд “, по три обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 –„ Доставка на канцеларски материали и офис принадлежности “

Обособена позиция № 2 – „Доставка на копирна хартия“;

Обособена позиция № 3- „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка по чл.12,ал.1,т.1 от ЗОП“.

Документи:
1. Обява за обществена поръчка настойност 20,ал.3 от ЗОП - Обявление за общ.пор. канц.мат.pdf
2. Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл.20,ал.3 от ЗОП - Инфо за общ.пор. ID 906___.pdf
3.Технически спецификации и друга информация към обява - kan.mat.-ок.docxkan.mat.-ок.docx
4. Допълнителна информация за образци - Приложение № 4 и Прилoжение № 4.1.

За улеснение на всички желаещи, представяме таблиците от Техническата спецификация и в текстов варинат:
Таблица за обособена позиция № 1 - Табл. поз.1.docxТабл. поз.1.docx

Таблица за обособена позиция № 2 - Табл. поз.2.docxТабл. поз.2.docx

Таблица за обособена позиция № 3- Табл. поз.3.docxТабл. поз.3.docx
5.Допълнителна информация относно подаване на оферти: Разяснение - к.docxРазяснение - к.docx

6.Допълнителна информация относно валидността на офертите:Срокът  на валидност на офертите.docxСрокът на валидност на офертите.docx
7. Протокол №1Кан.мат. протокол 2017.pdfКан.мат. протокол 2017.pdf
8. Протокол №2ПРОТКОЛ  № 2 кан.мат.2017.pdfПРОТКОЛ № 2 кан.мат.2017.pdf
9. Договор №52Договор 52.pdfДоговор 52.pdf
10. Договор №53Договор 53.pdfДоговор 53.pdf
11. Договор №54Dogovor 54.PDFDogovor 54.PDF

Хипервръзка към обявата в АОП


Съобщение от 22.08.2017 г. 16:30ч.

Върховният административен съд обявява процедура публично състезание за възлагане на обществена поръчка с предмет :
„Доставка на компютърна и периферна техника за нуждите на Върховния административен съд и гаранционна поддръжка“ по обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 “Доставка на компютри за нуждите на ВАС“;
Обособена позиция № 2 „Доставка на принтери, скенери и многофункционално устройство за нуждите на ВАС“;
Обособена позиция № 3 „Доставка на дискова система за бекъп и архивиране на данни с дедупликация за нуждите на ВАС“

Хипервръзка към АОП - преписка 00048-2017-0001

Документи:
1. Решение - ID 801890 Решение за общ.пор. ID 801890.pdfРешение за общ.пор. ID 801890.pdf
2. Обявление- ID 801889 Обявление за общ.пор. ID 801889.pdfОбявление за общ.пор. ID 801889.pdf
3. Документация ПРБ- к..docxПРБ- к..docx

4. Допълнителна информация към Обособена позиция № 3.

Максималната стойност на доставката на дисковата система за бекъп и архивиране на данни с дедупликация за нуждите на ВАС е

50 500 /петдесет хиляди и петстотин/ лева без ДДС.


6. Протокол №1 ПРОТОКОЛ.pdfПРОТОКОЛ.pdf

7. Съобщение за отваряне на офертите СЪОБЩЕНИЕ.pdfСЪОБЩЕНИЕ.pdf
8. Протокол №2 Протокол 2 компютри 2017.pdfПротокол 2 компютри 2017.pdf
9. Доклад Доклад  компютри.pdfДоклад компютри.pdf
10. Решение № 1866/09.10.2017 Решение 1866.pdfРешение 1866.pdf
11. Обявление за възложена обществена поръчка Обявление_комп..pdfОбявление_комп..pdf
12. Договор № 48 от 09.11.2017г.Договор 48.pdfДоговор 48.pdf
13. Договор № 49 от 09.11.2017г.Договор 49.pdfДоговор 49.pdf
14. Договор № 50 от 09.11.2017г.Договор 50.pdfДоговор 50.pdf
15. Обявление за приключване на Договор № 50 от 09.11.2017гОбявление_комп_50..pdfОбявление_комп_50..pdf
16. Обявление за приключване на Договор № 49 от 09.11.2017гОбявление_pr&scan_49..pdfОбявление_pr&scan_49..pdf
17. Обявление за приключване на Договор № 48 от 09.11.2017гОбявление_komp_48..pdfОбявление_komp_48..pdf


Съобщение от 05.05.2017г. - 09:30ч.
На основание чл. 188, ал.2 от Закона за обществените поръчки, се удължава срока за получаване на оферти по Обява № 324/26.04.2017г. за обществена поръчка на стойност по чл.20, ал.3 от Закона за обществените поръчки с предмет "Доставка на защитна стена вкомбинация с устройство за защита на електронните пощи на ВАС".
Получените оферти ще бъдат отворени публично на 12.05.2017 г. от 14:00 часа в сградата на Върховния административен съд, съдебна зала № 3, трети етаж.

Съобщение от 26.04.2017г. - 15:30ч.
Върховният административен съд обявява обществена поръчка на стойност по чл.20 ал. 3 от ЗОП с предмет "Доставка на защитна стена в комбинация с устройство за защита на електронните пощи на ВАС"
Описание на предмета на поръчката: Поръчката има за цел да осигури защитна стена в комбинация с устройство за защита на електронните пощи на ВАС. Дейностите по доставката включват: доставка и монтаж на мрежово оборудване: 2 бр. защитни стени с интегрирана антивирусна защита и 2 бр. устройства за защита на електронните пощенски кутии на ВАС; инсталация и конфигурация на предложеното и доставено оборудване, както и миграция на сегашната функционална конфигурация; осигурено право /лиценз/ за обновяване на базите данни, които се използват от защитните стени за антивирусна защита в рамките на минимум 1 година; осигурено право /лиценз/ за обновяване на всички софтуерни компоненти на устройства за защита на електронните пощенски кутии за минимум 1 година; гаранционна поддръжка на инсталираното оборудване.


Хипервръзка към АОП - преписка 9063720

Документи:
1. Обява No 324/26.04/2017 за обществена поръчка на стойност по чл.20 ал. 3 от ЗОП.
Obyva.pdfObyva.pdf

2. Информация No 325 за публикувана в ПРОФИЛА НА КУПУВАЧА обява за обществена поръчка на стойност по чл.20 ал. 3 от ЗОП.
Informacia.pdfInformacia.pdf

3. Технически спецификации и друга информация към обява.
Informacia_za_obiava-6.docInformacia_za_obiava-6.doc
4. Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Informacia_za_obiava.doc.pdfInformacia_za_obiava.doc.pdf
5. ПротоколПротокол  защитна стена_2.pdfПротокол защитна стена_2.pdf
6. Договор Dogovor.pdfDogovor.pdf

Върховен административен съд

София 1301
бул."Александър Стамболийски" 18
Телефони за връзка:
(02) 9404111; 9404249; 9404345
Факс: (02) 9404132
  • Ведомствени жилища
  • Бланки и формуляри
  • Полезни връзки
  • Конкурси
  • Профил на купувача
  • Правна рамка
Проектът е осъществен с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
Правата върху информацията в този уеб-сайт са на Върховния административен съд